Що чекає FACEIT — платформу, яка врятувала матчмейкінг у CS:GO?
Чим ближче реліз Counter Strike 2, тим більше у мене думок щодо впливу, який вона справить на спільноту. Адже у нас уже є певний стан справ: ті, хто хочуть веселощів, сторонніх програм та вибісити всіх на сервері, вибирають стандартний матчмейкінг. Інші ж, кого більше цікавить вдумлива, якісна гра і розвиток власних умінь, обирають єдину зараз адекватну альтернативу — FACEIT.
Це турнірна платформа, яка пропонує вам можливість зійтися з рівними за силою гравцями, випробувати себе, а інколи й заробити (звісно, якщо ви є одним із найкращих гравців за підсумками сезону). FACEIT має свій сайт і мобільний застосунок (як кому зручніше). Реєструєтеся там, підв’язуєте свій ігровий обліковий запис, обираєте гру — і все, гайда здобувати славу й повагу серед однодумців.
Почнімо з історії. Заснована компанія була у 2011 році в Лондоні. Тобто коли ми разом із поляками, готувалися до чемпіонату Європи, британці вирішили, що класичного спорту їм уже недостатньо. Тим більше, що кіберспорт починав розвиватися кілометровими кроками, а сформованого середовища тоді ще не було. Тому творці FACEIT вирішили, що не будуть чекати — самі зроблять місце, де зійдуться гравці з усього світу й величезної кількості ігор. І ця кількість не може не вражати: Counter-Strike: Global Offensive, League of Legends, Rocket League, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege, Dota 2, Team Fortress 2, Valorant, PUBG, WoT, Clash Royale, Brawl Stars — і це далеко не весь перелік ігор на FaceIt!
Платформа побудована таким чином, щоб максимально спростити життя і спраглим до змагань гравцям, і розробникам, про яких британці також не забули. Усі процеси автоматизовано, що дозволяє видавцям з легкістю інтегруватися та створювати можливості для користувачів на всіх рівнях, хай то звичайний пошук матчу, кваліфікація чи турнір.
Роки клопіткої роботи з різними студіями й турнірами заробили FACEIT репутацію, яка дозволила їм навіть зазіхнути на проведення власного мейджора з CS:GO. Сталося це в 2018 і не аби-де, а на легендарному лондонському стадіоні “Вемблі”!
Головною перевагою платформи FACEIT є і буде можливість звичайним гравцям (і професійним також) шукати собі матч, де:
- відсутні засранці зі стороннім софтом, а якщо такий трапиться — спрацює запобіжна система (античіт) та його заблокує, а ваші очки повернуться;
- 128 тікрейт. Що би там не казали, це набагато зручніше за 64. Буквально гра на іншому рівні;
- можливість придбати скіни за внутрішню валюту;
- гравці, що зацікавлені у прогресі;
- там реально можна заробити трохи гривень, але треба дуже багато грати та показувати результат.
Але ось вам CS2:
- 64 тікрейт, але з новою системою швидкого обміну даними. Як обіцяють розробники, низький тікрейт перестане бути проблемою;
- VAC-Live — нова, і, можливо, дуже дієва протидія любителям шахрайських програм, про що можна почитати ось тут;
Тобто якщо Valve запустить усе, про що говорили в анонсі, то це мало б нівелювати потребу у FACEIT. Чи ні?
Вам не подобався ММ та всякі вредні гравці зі сторонніми програмами — ось вам VAC-Live. Сервери на 64 тікрейті — не проблема, бо тепер ви маєте набагато кращий механізм внутрішньоігрової взаємодії. Тобто Valve потенційно перекривають дві основні переваги FACEIT. Чи залишаться гравці на платформі? Підуть? Якщо так, то скільки? Чи сильно це вплине на FACEIT та чи вплине взагалі?
Однозначної відповіді у мене не знайшлося, тому вирішив запитати в інших людей, що вони думають стосовно майбутнього FACEIT. Деякі імена вам можуть бути знайомі.
Ґеймер, коментатор та ведучий студії Maincast пан Loran, сказав, що не надто кваліфікований у питанні, щоби давати якусь конкретну відповідь, але зробив припущення, що нічого страшного з британцями не буде — вони просто переформатуються під CS2.
Це класна платформа, що мусила з’явитися через жахливий MM, з яким Valve нічого не робили. Я думаю, що коли прийде час, вони просто перейдуть на CS2, як і всі турнірні оператори.
сказав автор каналу Вісті CS:GO
Я би почекав фінальної версії CS2, перед тим як ставити себе на місце FACEIT. Але спробуємо гіпотетично. Думаю, як мінімум турнірні лобі багато хто буде робити через FACEIT, та і рейтингова система людям до вподоби. Окрім цього, вже була інфа, наче хоч CS2 і працює на сабтіках, вони існують в межах 64 тікрейту, що трохи дивно. Підсумувавши, скажу, що FACEIT завжди шукав та згодом давав гравцям те, чого їм бракувало в офіційному MM. Не бачу причин цьому змінюватись у майбутньому.
каже коментатор та ведучий Maincast Сашко “Homer” Лисенко
І ви знаєте, не можу не погодитися з Гомером. Чекаємо на те, що запропонують FACEIT після релізу CS2. Бо реально здається, що Valve знову щось пропустять, а британці не втратять можливість це використати на свою (і нашу) користь.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)